Cerrar

es | val   

Sigma Squared Society s'interessa per València per a celebrar el seu congrés anual de 2024

Sigma Squared Society se interesa por València para celebrar su congreso anual de 2024

Les Naus s'ha convertit en centre de cotreball de 25 membres d'esta comunitat global

Las Naves

Las Naves

Publicado el lunes, 05 de febrero de 2024 a las 08:58

Mostrar ampliado

Sigma Squared Society se interesa por València para celebrar su congreso anual de 2024

Sigma Squared Society se interesa por València para celebrar su congreso anual de 2024

La comunitat Sigma Squared Society, que reunix els millors emprenedors del món menors de 26 anys, s'ha interessat per València per a celebrar el seu congrés anual Sigma Squared Summit de 2024. L'any passat esta cita va reunir més de 50 líders i inversors, més de 250 fundadors d'empreses i més de 20 ponents.

Una plataforma en línia amb solucions tutoritzades per a alumnes, programari de gestió per a startups i emprenedors, una altra empresa que desenvolupa productes lactis d'origen no animal... Són algunes de les empreses exitoses, valorada alguna d'elles fins a 340 milions d'euros, que formen part de Sigma Square Society.

Este matí Greta Pappa i Julia Zhou, dos de les directives de Sigma Squared Society, han conegut les instal·lacions de Les Naus, La Mutant i La Farinera. Esta visita s'ha produït en una setmana de cotreball de 25 membres d'esta comunitat global en el centre d'innovació de l'Ajuntament de València. Esta connexió del centre d'innovació Les Naus amb Sigma Squared Society s'ha produït gràcies a la gestió de Startup València.

A més de la setmana de treball, també s'ha celebrat una vesprada d'intercanvi amb actors de l'ecosistema local, en el qual han presentat Sigma Squared Society i han donat a conéixer casos d'èxit de la comunitat així com de l'ecosistema local. Exemples com el de Zynergic, una plataforma d'educació digitalitzada en format videojoc que incorpora les millors tècniques pedagògiques, o el de Internext, servicis en el núvol segurs i privats.

Aurelia Aurelia Liechtenstein, responsable de Sigma Squared Society a Espanya, ha comentat que València “és una bona ciutat per a emprendre principalment per tres raons: per ser econòmica comparat amb altres ciutats, per la seua qualitat de vida, i per la seua qualitat de l'ecosistema d'emprenedoria”.

Paula Llobet, regidora de Turisme, Innovació i Captació d'Inversions, ha “destacat que l'emprenedoria tecnològica és clau per al futur de València. I si volem ser el hub tecnològic del Mediterrani hem de promoure el talent local i atraure l'estranger. Tindre ací a emprenedors tan brillants de tot el món pot servir d'inspiració als nostres joves emprenedors”.

Què és Sigma Squared Society?

Sigma Squared Society compta amb més de 900 dels joves emprenedors més ambiciosos del món, que tenen la missió de superar els límits, transcendir les indústries i desenvolupar innovacions d'avantguarda per a fomentar el canvi.Amb presència en quatre continents i 25 països, la missió d'esta comunitat és identificar i capacitar a la pròxima generació de líders proporcionant-los accés a emprenedors, inversors, mentors, socis i esdeveniments.

1.358 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO