Cerrar

es | val   

Comunicació Eficaç per a la vida professional i personal amb ferramentes de la PNL

(Programació Neurolingüistica). 6a Edició, Campus d'Elx

Comienzo: el viernes, 22 de septiembre de 2017 a las 16:00
Finaliza: el sábado, 30 de septiembre de 2017 a las 21:00

Dónde:

Edificio La Galia. Universidad Miguel Hernández

aula 2.2 de la Galia / 0.5 Torreblanca

Avda. de la Universidad s/n

Elx/Elche (Alicante)

Google Calendar Añádelo a tu agenda

Mostrar ampliado

pnl 6 eidción

pnl 6 edición

Justificació acadèmica

Viure és estar en una contínua comunicació. Amb nosaltres mateixos, en un diàleg intern, i amb tothom qui ens relacionem, a través de la paraula i el silenci i el nostre llenguatge corporal al complet.

La vida en l’empresa té com a peça clau la comunicació interna i externa.
Reconèixer els missatges que emetem i rebem, permanentment, ens facilitarà el desenvolupament de les habilitats socials i competències professionals necessàries per a assolir els nostres objectius i els de l’empresa.

En aquest curs descobrirem i desenvoluparem la capacitat de comunicar-nos eficaçment en totes les nostres relacions, personals i professionals.
Objectius del curs
Descobrir i desenvolupar les habilitats de comunicació, verbal i no verbal, els coneixements i actituds clau per a relacionar-nos eficaçment en l’àmbit personal i professional.

Formació en comunicació basada en l’aprenentatge significatiu i en les ferramentes de PNL (Programació Neuro-Lingüística).

Com a sub-objectius:
1. Descobrir en què es basa la nostra comunicació, què i com percebem la nostra realitat: el mapa no és el territori.
2. Analitzar la forma i el contingut del missatge en la nostra comunicació verbal.
3. Comprendre que la imatge, el gest, la postura i la veu parlen per nosaltres en la nostra comunicació no verbal.
4. Indagar què ens impedeix comunicar-nos eficaçment: barreres físiques, intel·lectuals, psicològiques.
5. Practicar l’escolta activa: empatia, atenció, compassar l’altre.
6. Desenvolupar les habilitats de treball en equip: lideratge, responsabilitat, delegació, sinergia, motivació, delegació, responsabilitat.
7. Millorar l’assertivitat i les habilitats negociadores: el valor de la creativitat i integració d’objectius per a una adequada gestió de conflictes.
Estructura dels estudis
EL CURS TINDRÀ UNA DURADA DE 25H, DE LES QUALS 20H SERAN PRESENCIALS I 5H NO PRESENCIALS

Són 4 jornades de 5 hores cadascuna.

1. Percepció i realitat. El mapa no és el territori.
2. Comunicació eficaç. Axiomes i errors de la comunicació.
3. Comunicació verbal. Forma i contingut del missatge.
4. Comunicació no verbal. El llenguatge del cos. Parallenguatge. Distància d’intervenció.
5. Barreres en la comunicació. Físiques, intel·lectuals, psicològiques.
6. Escolta activa. Compassament.
7. Treball en equip. Lideratge. Sinergia.
8. Gestió del canvi. Aprenentatge.
9. Assertivitat. Habilitats per a gestionar el conflicte.
Uso d’instal·lacions i programació temporal
Dates: 22, 23, 29 i 30 de setembre 2017
Horari: Divendres: 16:00-21:00 h / Dissabte : 9:00-14:00 h
Lloc: aula 2.2 de la Galia / 0.5 Torreblanca

 

6.044 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO